A napi sajtó és az internetes média rendszeres olvasása szintén rendkívül fontos. Ha állást keresel, akkor ráadásul kötelességed szakmai szemmel olvasni az újságokat, nem csupán a saját érdeklődésednek megfelelően.
Hogy ez mit jelent pontosan? Azt, hogy ha rámész a megyei lapok, a jelentősebb regionális kiadványok honlapjára, szorgalmasan böngészd át a gazdasági híreket – akár visszamenőleg is –, és persze keress rá a téged érdeklő cégekre!
Ennél a folyamatnál egyrészt az a célunk, hogy olyan cégeket is megismerjünk, amelyekről korábban nem volt tudomásunk. Másrészt az, hogy a kiválasztott 15-20-as listánkon szereplő cégekről minél többet megtudjunk.
Tehát derítsd ki, hogy ki a vezető, volt-e vezetőváltás mostanában, mi a legfontosabb aktuális projektje a cégnek, milyen fejlesztések várhatók náluk! A jelentősebb regionális cégek vagy akár középvállalatok is gyakran adnak erről hírt a sajtóban.
Ha már készen áll a 15-20-as listád az általad kiszemelt cégekről, csinálj egy átfogó sajtószemlét, gyűjts össze minden fontos információt róluk a nyomtatott és az internetes sajtóból!